lauantai 21. huhtikuuta 2018

21.4
wou!!!!!!!! olin tänään fresun ja malinin kanssa käymässä jerikon kuntoiluportaissa.
fresulla oli videokamera messissä. otos tuonnempana...
mut joo,siis portaat: hienot oli. moitteettomat vois kai sanoa. muutama asia on mulle niissä hankalat.askelmat on tietty rakennustekniikan ja rinteen eri muotojen takia eri syvyisiä. se oli mulle hankalaa. niin ja kaide. se oli liian matala. anyway...konttailin tarvittaessa. portaissa on tehokasta treenaa. jotta mä onnistuisin vielä tekemään treenistä aeroobisen,tekniikkaa tarvii vielä hioa. ja paljon. siitä nyt kyl tulee mun uus harrastus ja mullahan on aikaa harjotella tekniikka kohilleen
tullessa käytiin lounaalla,mikä oli nastaa. omattiin ei taaskaan tarvinnut pettyä.

keli oli sen verran nätti,että jäin sit cittarille. kävin ostoksilla ja koska edelleen oikein pursusin energiää,menin tekemään vielä tän kevään ekat mäkitreenit jakkaralla. nyt sit onkin kädet ja tissit kohtuu hellinä.
jos vaan suinkin huomenna kykenen,lähen treenaamaan rekille. tää kevät,tää on hienoo aikaa!!!!!!!!!!

Ei kommentteja: