lauantai 13. helmikuuta 2016

13.2
olipa hieno päivä. olin kahvittelemassa invastiin killassa masalassa. syy kaikkeen oli se,että katja oli siellä ja halusin tavata katjan.
syitä haluuni oli muutamiakin: 1)ystävänpäivä. tituleeraan itseäni katjan ystäväksi. ja koska niin on 2)halusin viedä katjalle kukkia. 3)katja on taitava leipuri. ja mä oon herkkuperse.


siellä oli iloisia ihmisiä. 3)mä piidän iloisista ihmisistä.

tärkein syy kuitenkin oli: katja on mahtava tyyppi. ja pirun hauska.


kotiin tullessa huomasin,että mun oven kaukosäädin oli kadonnut. irronnut nauhasta kaulalta. tulin sisään hiukan perinteisimmillä avaimilla ja mielessäni harmittelin kadonnutta kaukosäädintä. oli kusihätäkin. menin vessaan. avasin housut. jotain kilahti lattialle. aaaaa... kaukosäädin! teippasin säätimen takas hihnaan kaulalle.

huomenna lähin kyrkvallaan maisalle. siellä on semmonen popup-taide-kahvila. niin... ja marie!!! mä niiiiiin meen intialaiseen päähierontaan!! koskaan en oo vielä kieltäytynyt marien kosketuksesta. enkä kieltäydy.

lumisadetta kovasti luvataan. paska,pitäis jakkarakin raijaa messiin. hrrrr...

Ei kommentteja: