torstai 26. kesäkuuta 2014

26.6
"liian oikeelle,liian vasemmalle,liian pitkä",joopajoo... liian lyhyttä ei vissiin ollut... eli tiukat pelit oli. ja huolimatta tän yhden jäsenen ainaisesta kitinästä,sunen kanssa päädyttiin riemukkaaseen voittoon. että se ämmä jaksaa... ja aikuinen ihminen! sitä ei kyl huomaa... paitsi kohtuu elähtäneestä habituksesta.
tossa on nyt toi mun innoittaja-video. muuntaudun ruskettuneeks atleeti-amerikkalaiseks. ahmin globalisaatio-höttöö,imperialismi on niiiiin mun juttu!! rättipäät,homot ja muutenkin poikkeavat yksilöt saa huutia. niin ja vammaiset. erityisesti vammaiset!!
eli mä haluun tommosen rekki-hässäkän tohon mun puutarhaan. nyt pitää löytää joku noheva ja käsistään näppärä tekijä siihen. haku päällä. ystävälliset yhteydenotot. eikä ees tarvii olla ystävällisii...
ehdin kehitellä lisää iltapalaani. special-edition alkaa olla nyt valmis. nyt on uus proteiinin lähde. palvelee näet mun amerikkalaista unelmaa. kuolema vääräuskoisille!!

Ei kommentteja: