torstai 20. kesäkuuta 2013

20.6
hämmentynyt. sillai positiivisesti,sitä mä nyt oon. sain tänään hipaisun,tunteen häivähdyksen. tuttuuden tunteen,voimaa siitä. en siis oo nyt hämmentynyt muiden toimista tai tekemättä jättämisistä. oon hämmentynyt mun omista tunteista.
ihmettelen sitä,koska olo on jo pitkään tuntunut eheytyneeltä,kokonaiselta. pitkään oon jo harrastanut... öööh... filosofiaa. löytänyt paljon hyviä,mutta toki lainattuja lauseita. oon ammentanut ohjeita elämän ja oman itsen hallintaan. joissakin asioissa oon joutunut antamaan itselleni jonkinlaista siedätyshoitoa. no,opetuksena tästä päivästä on,että kauan harjoittelemaani tasapainoa on helppoa heiluttaa,siis tällai positiivisesti. hymyilin ja söin jopa yrttejä päästäkseni lähemmäs. en kyl päässy,harmi. säilytän nyt tätä todellista tunnetta,en harhaudu mielikuviin

Ei kommentteja: