maanantai 27. toukokuuta 2013

27.5
että tommonen biisi. syitä biisi-valintaan on muutamia 1)kyseessä on hyvä biisi 2)mul on yks ominaisuus,josta pitää kertoa:
musiiki sinällään ei "merkkaa" mulle kovinkaan paljoa. hyvä on hyvää. mutta mulla on semmonen ominaisuus,että jokaiselle tuntemalleni ihmiselle vaan tulee joku styke. se rupee aina soimaan mun päässä,kun tapaan tän ko. tyypin. no,tää biisi rupee aina tinnittää mun sisällä,kun tapaan tän yhen tyypin. mun ominaisuudesta muuten mainittakoon, että sanat ei aina oo se juttu,mut tää kyl niittenkin osalta osuu,vaikka pillulla ei nyt hankitakaan piriä...
nojoo,asia on vaivannut mua jo hetken,vaikka oonkin nykyään tällai "lauhkea kuin teuras-lammas". mitään suuria tunteita ei siis oo ilmassa,asia ei suorastaan koske ees mun elämää. ärsyttää vaan ja toivon, että asiaan liittyvät tajuaa tän "piri-huoran" motiivit. ja sekin pitää sanoa,että päähenkilö ei oo oikeessa elämässä nimeltään anu. anteeks kuitenkin anut.
muuten oon kädi-pyöräilly tänään. ottaa selkään ja muutenkin yläkroppaan. mahtava pössis!! kehittynen ja varaa onkin!

Ei kommentteja: