sunnuntai 3. helmikuuta 2013

3.2
miauuu!! täällä yltiö-positiivinen ja aina yhtä elämänmyönteinen luna.
kertaan tässä viikon tapahtumat: maanantaina söin,kävin skeidalla,nukuin,söin kuivamuonaa,nukuin. näin kului myös tiistai,keskiviikko,torstai ja perjantai. lauantaina nukuin oikeestaan koko päivän. tää sunnuntai teki pienen poikkeuksen:ne kakrut tuli henngaa ja vallotti ukon punkan. tsiigasivat töllöö,en päässyt sänkyyn.
summatakseni:elän siis vitun täyttä elämää. tää on kuin jotain helvetin saatto-hoitoo. aamupuuron venttaaja oon.
nukun paljon,silti oon väsyny.
ukkookaan ei paljon täällä näy. sekin tuntuu olevan perin levoton.
mulla on tylsää. keväistä toimintaa tässä jo kaipaa.
tossa eilen vai oliko se toissapäivänä ulkona liikku toinen kissa. pelästyin,mut pirun namu kolli se oli. mä oon säälittävän yksinäinen!

Ei kommentteja: