keskiviikko 5. lokakuuta 2011

5.10
hyvä olo. oon taas yksin eikä tää hiljaisuus ahdistakaan. pyrin kohti paineetonta tilaa,että löytäisin objektiiviset ratkaisut avoimiin kysymyksiin. huolia ei oo... vain avoimia kysymyksiä.
parin viikon päästä janne ja juuso saapuu virittää tätä blogia ja mun hifi-juttuja. mulla on tähän blogiin liittyen pari ideaa...
nomen est omen. mun mopo kaipaa pikku huoltoa sekin. ajattelin sen taas ottaa käyttöön.
noi mun avustaja-asiatkin on hiukan levällään. niihinkin odotan ratkaisua parin viikon sisään. samoin kun kuntoutus-tilanteeseen.
eli siis avoimia juttuja on... oon tilanteessa kuin pouta-haukka sadepilvessä.
ja ainiin... uus paistinpannukin pitäis hankkia...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moi Jani!

Kirjoitat kivoja juttuja, olen ylpeä sinusta. Kirjoittaisit useammin. T: Ystäväsi