perjantai 24. kesäkuuta 2011

24.6
täällä taas. olin kuntoutuksessa kankaanpäässä. wau!! jos totta puhutaan, kuntoutus ei ollut häävi. onneks tapasin paljon tuttuja. marja ja matti oli paikalla. ja monet muut.
silti,ilmassa on suuria tunteita. sinä,joka kosketit mua,tiedoksesi,kosketit mua kovaa. enpä ois uskonut,että näin vanha ukko pääsee tämmöseen euforiaan. luulenpa kuitenkin,että jopa invavessalla on osuutta asiaan. kovasti kaipaan. velat tuntuu saatavilta. olo on sekava enkä osaa keskittyä mihinkään. kapteeni katsoo keino-horisonttiin ja kohta avataan tax-freekin. kaikkeen olin valmis,mutta en edes tiennyt,että tämmösiä tunteita on. mä en valita.
avauduin kankaanpäässä psygologille. kerroin liki kaiken. se oli nainen. vakavasti epäilen sen ammattitaitoa kun se sanoi: "jos kaikki ihmiset ois niinkuin sinä,meitä psygologeja ei tarvittais."
mä en pelkää mitään. nokka vaan kohti tuulta ja tsiigaillaan mitä tää kehii... mulla on tästä hyvä tunne. kehen voisin luottaa,jos en itseeni,omiin tunteisiini.
nyt elämä on hienoo!! ja tykkään hampaiden kolistelusta.

Ei kommentteja: