lauantai 17. heinäkuuta 2010

17.7
perkele! vuorokausi vaihtu jo!
kommentti! vaikka ei pitäisi (selittely vaan pahentaa asiaa...).
vituttaa. mikäkö? aidosti tyhmät ihmiset. osin kyse voi olla mun heikosta itsetunnosta. myyntimies mussa sanoo,että puhuttu sana ymmärretään. onko viesti kenties epäselvä,jos näin ei tapahdu?
silloin kun minua käsitellään niin,ettei sanomisillani oo väliä,vituttaa!! kun ei haluis huutaa ja möykätä. mutta,pakko kai se on. asia koskettelee etenkin silloin,kun vähättelyyn syy on mun vammaisuus. tyyliin:ei ton oo väkiä,se on vaan vammanen. jopa ihmiset joiden kompetenssi on...mitä on,luulee että mun mielipiteitteni päälle voi kävellä. tai ei ehkä mun mielipiteitteni vaan mun. joo tiedän...minä,minä ja minä... kuitenkin,tää asenne on kai luonnollinen. sieppaa niin perkeleesti. toivotaan ettei SE YKS TYYPPI satu mun elämän varrelle liian usein. toisaalta,en haluais tulla leimatuks vaikkapa...hmm...äkkipikaiseks.
mitä näistä...mut kyllä vituttaa. huomenna ON parempi päivä.
ehkä tää auttaa ymmärtämään mun toimia...tai sitten ei...

Ei kommentteja: