keskiviikko 17. helmikuuta 2010

17.2
kyllä elämä on sentään mukavaa!! touhuilu tän kämpän kimpussa jatkuu! tää on kivaa!
sananen eilisestä,kun EI ollut kivaa: harvoin on näin vilpitön tarve sanoa... mulla on selkä kipee. soitin taannoin asiasta kirkkonummen fysikaaliseen hoitolaitokseen, johon kela on myöntänyt mullle muutaman tunnin. puhelimessa sovittiin hieronnasta. menin paikalle. mun fyssari oli vaihtunut. sen sijaan että oisin saannut hieronnan sain kuunnella uuden fyssarin poukkoilevaa paska-puhetta siitä kuinka meidän tulee kunnioittaa maksavaa tahoa eikä hieronta käy. kunnioitimme sen sijaan maksajaa kävelemällä kolmea metriä edestakas,fyssarin samalla tarkkaillessa mun kanta-iskua... mun selkä ei ainakaan siitä parantunut! soitin synapsiaan ja sain perjantaik hieronnan... en oo tahdoton mummo,jota tämmöset fyssari-plantut voi hyppyyttää. ikävää,että tommoset yksilöt voi pilata hyvän pienen yksikön maineen... oon kuullut kyllä "juttuja" kirkkonummen fysikaalisesta... en kuitenkaan oo niitä uskonut,kun mun jutut on aina hoitunut...tähän saakka...
nojoo... tänään tulee suomen eka matsi olympialaisissa...jänskättää...

Ei kommentteja: