tiistai 24. marraskuuta 2009

24.11
homma etenee...
ylpeyteni kirkkonummelaisuudestani karisee kovaa vauhtia. vammaispalvelun hampaaton toiminta asunnon vuokrauksen suhteen on pöyristyttävää. itse asunto on löytynyt ja monien tahojen kiire saada mun nimi paperiin on nyt toteutunut. nyt kaikki asiat tähän liittyen voi näköjään jättää kuin paskan perseestä. tarvitsen apua ja vammaispalvelu ois kai luonnollisin paikka sitä pyytää,mutta kun ei! jos vammaispalvelu jatkaa tällaista ulkopuolelle heittäytymistä olen pakotettu ottamaan järeämmät keinot käyttöön. sen takaan että tulen olemaan vammaispalvelun vaivoina pitkään ja hartaasti... ihmettelen vaan,että kenen etu on käyttää verorahaa hukkaan. jos vammaispalvelua EI KIINNOSTA saada mua ihmisarvoiseen asemaan,niin ketä vittua sitten? jos tarkoitus taas on hankaloittaa mun elämää,siinä on onnistutttu. mä kuitenkaan en aio kuolla vielä, taistelu siis jatkukoon...

Ei kommentteja: