sunnuntai 6. syyskuuta 2009

6.9
mä oon nyt päivin kanssa kihloissa. merkkinä siitä nimetöntä koristaa nyt sormus. kihlautuminen on tapahtunut jo pari päivää sitten,mutta osoittaakseni ettei asia muuta mitään,en ole siitä puhunut. mutta muuttaa se. tekee ainakin mut onnellisemmaks... meillä on juhlat ens viikonloppuna. teema ei kyl oo kihlajaiset vaan ystävät,mutta kuitenkin...
juhlat oli tänäkin viikonloppuna. olin toverini luona...kattomassa suomen futis-kamppailua. pinnallisuus ei oo mun juttuja. mutta ehkä siitä joku nauttii. ainakin,jos muuta kompotenttiä ei oo...
kyl sitä joskus miettii...onneks ei tarvii tyhjällä takilla patsastella...kaikella kunnioituksella...ja pah!!!
saatiin tehtyä tänne vähän tilaa. siis ens viikonloppua varten.kiitokset siitä päivin lisäks hipille.
nyt vähän taas pyöräilyy... onnneks huomenna pääsee punttikselle.
sain muuten sen navigaattorin ostettua mopoon. hyvä minä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Onneksi olkoon kihlauksen johtosta kamuni :)

-Jussi V-