tiistai 3. maaliskuuta 2009

3.3
täällä taas. päivi on maailman ihanin nainen!! mitään ei oo tapahtunut,se vaan on. mä oon niin onnellinen,että oon saannut tavata päivin. siltikiin saila huolettaa mua. en oo saannut tavata tyttöjä yli kahteen kuukauteen. tuntuu ettei mua nyt oteta vakavasti. ihan kuin mä oisin tehnyt jotain väärin.... outoa,koska en oo. en tiedä mistä mua rangaistaan,tai tyttöjä. ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin alkaa oikeustoimiin. enkä miroa ja meeriäkään oo tavannut aikoihin...ja se on ninan syy. miten kukaan voi olla noin itseensä täynnä,että lastenkin elämä tai oikeudet jää kakkoseks...mä oon luullu,että nina on fiksu,vaikka ollaankin erottu...
kuitenkin se että lopulta oon sinut tän mun tilani kanssa,auttaa mua kestämään ihmisten tyhmyyttä tai itsekkyyttä...saatte vielä nähdä!

Ei kommentteja: